Nieuw seizoen, nieuwe website!

De herfst is in de lucht en dat betekent maar één ding voor de voetbalenthousiastelingen van voetbalvereniging Zevenhuizen: de start van het gloednieuwe competitieseizoen en de lancering van een sprankelend nieuwe website om het te vieren!

Terwijl de spelers hun ‘kicksen’ poetsen en zich mentaal voorbereiden, heeft de club in de digitale wereld al een ‘doelpunt’ gescoord met de lancering van de nieuwe website.

De website biedt niet alleen een modernere en gebruiksvriendelijkere ervaring voor bezoekers, maar ook een schat aan informatie over de teams, spelers, wedstrijdschema’s, afgelastingen en overige informatie en documentatie. Blijf nu eenvoudig op de hoogte van al het nieuws, de ontwikkelingen, standen, komende wedstrijden en afgelastingen!

Tips: Verdiep je in onze rijke club historie, bekijk het komende programma, onze reglementen of kiekjes van de oude kantine. Leer het clublied uit je hoofd of lees de terugblik op seizoen 2022/2023!

Feedback en/of ideeën zijn van harte welkom,

Namens het bestuur,
Gido Groefsema