Terugblik seizoen 2022/2023

Wat een fantastisch seizoen was het voor Voetbalvereniging Zevenhuizen! In het afgelopen jaar hebben maar liefst vier teams de kampioenstitel behaald (Dames 1, JO-19, Zondag 3 en Zaal 1), hulde!

Laten we beginnen met een welverdiende shoutout naar Dames 1! Onze dames hebben de competitie gedomineerd en zichzelf gekroond tot kampioenen. Jullie hebben laten zien wat teamwork en doorzettingsvermogen betekenen in het vrouwenvoetbal. Onder leiding van trainer Allard Gritter en teammanager, tevens assistent-scheidsrechter Berend de Vries zullen onze dames volgend seizoen in de 3e klasse uitkomen, een top prestatie!

Laten we even stilstaan bij Zondag 3, dat in het afgelopen seizoen een uitzonderlijke prestatie heeft neergezet. Ondanks het verdrietige verlies van onze geliefde speler, Frans Kroes, hebben jullie als team een buitengewone inspanning geleverd en zijn jullie kampioen geworden.

Dit seizoen was niet alleen een viering van succes op het voetbalveld, maar ook een eerbetoon aan Frans, wiens toewijding aan de sport nooit vergeten zal worden. Jullie hebben laten zien wat ware veerkracht betekent, en we zijn trots op de manier waarop jullie samenkwamen in moeilijke tijden.

Frans zal altijd in onze gedachten blijven als vriend en een belangrijk lid van onze voetbalfamilie. Laten we deze kampioenschapstitel dragen ter nagedachtenis aan hem, zijn familie en zijn liefde voor de club en het voetbalspel.

JO-19, de toekomst van onze vereniging! Deze jonge talenten hebben niet alleen een kampioenschap behaald, maar ze hebben ook laten zien dat ze klaar zijn om de stap te zetten naar de senioren. Hun kampioenschap is niet alleen een afscheid, maar ook een spannend nieuw begin. Ze nemen de ervaring en het enthousiasme van hun jeugdjaren met zich mee en zullen onze senioren  versterken.

Zaal 1 heeft de competitie met glans gewonnen, en dat is geen toeval. De vloeiende dribbels, de snelle passes en het teamwork hebben geleid tot een dik verdient kampioenschap. De fustal afdeling van voetbalvereniging Zevenhuizen heeft de laatste jaren grote stappen gezet, en zal volgend jaar uitkomen met maarliefst 3 zaalteams, waaronder een nieuw jeugdteam!

Gefeliciteerd Dames 1, Zondag 3, JO-19 en Zaal 1 met jullie welverdiende kampioenschappen! Op naar een nieuw seizoen vol met passie, plezier en sportiviteit!

Namens het hoofdbestuur, jeugd- en technische commissie,
Gido Groefsema