Wordt lid van vv Zevenhuizen

Proeftraining

Voetbalvereniging Zevenhuizen biedt jongens, meisjes, heren en dames die nog geen lid zijn van onze vereniging, een aantal (circa 4) proeftrainingen aan om ze kennis te laten maken met de voetbalsport en onze club. Deze trainingen zijn geheel vrijblijvend en kosteloos.

Kaboutervoetbal
Voor jongens en meisjes vanaf 4 tot 6 jaar bieden wij geheel kostenloos en vrijblijvend kaboutervoetbal aan, voor meer informatie raadpleeg ook de kaboutervoetbal pagina. Leuke manieren om te ontdekken hoe leuk voetballen en de voetbalvereniging Zevenhuizen is!

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op middels secretaris@vvzevenhuizen.nl

Belangrijke informatie

Wanneer u middels de onderstaand knop uw gegevens invult en verzendt, krijgt onze ledenadministratie vanuit de KNVB een automatische e-mail met uw gegevens. De ledenadministrateur zal zo snel mogelijk (streven = binnen 3 werkdagen) contact met u opnemen ter bevestiging van het lidmaatschap.

Automatische incasso
Onze nadrukkelijke voorkeur gaat uit naar automatisch incasso van de contributie. Dit scheelt veel tijd, geld en moeite. Hiervoor dient u het volgende formulier: machtigingsformulier retour te zenden naar penningmeester@vvzevenhuizen.nl. Ieder lid is zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van het machtigingsformulier. Mochten wij geen machtigingsformulier hebben ontvangen kunnen wij helaas ook niet automatisch incasseren en zal er €5,00 administratie kosten in rekening worden gebracht per incasso ronde, conform besluit jaarvergadering.

Overige spelregels
De contributie wordt per kwartaal geïnd. Klik hier voor een overzicht van de contributie. De factuur wordt verzonden per mail (mocht u dit niet willen vragen wij u om dit aan te geven in het opmerkingenveld bij de registratie). Bij de indeling in de verschillende contributiecategorieën, is de leeftijd van een lid op 1 juli van het betreffende verenigingsjaar bepalend. Het boekjaar, tevens verenigingsjaar, loopt van één juli tot en met dertig juni van ieder jaar. Dat wil zeggen dat iedereen die op 1 juli van het betreffende verenigingsjaar lid is van onze vereniging in een contributiecategorie wordt ingedeeld en contributie verschuldigd is. Word je lid gedurende het seizoen, dan betaal je vanaf het kwartaal dat je lid wordt maal het aantal resterende kwartalen. Wordt op of na 1 juli een wijziging doorgegeven of opgezegd, dan blijft de contributie voor het hele jaar verschuldigd.

In onze statuten en het huisreglement treft u alle overige informatie rondom het lidmaatschap.